شناسهٔ خبر: 49634 - سرویس استان‌ها

همزمان با ورود سامانه بارشی در استان البرز:

استقرار راهداران در محور‌های مواصلاتی استان البرز/ ۱۰ هزار تن نمک دپو شد

راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: در بارش اخیر برف کرج، ترافیک شهری به آزادراه‌ها تحمیل و این مهم روند امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، مهرداد جهانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری استان برای ارائه خدمات مطلوب در حالت آماده‌باش قرار دارند، اظهار کرد: تمام اکیپ‌ها در مناطق برفی و دیگر نقاط استان مستقر هستند.

وی بابیان اینکه پیرو ابلاغ اخطاریه سازمان هواشناسی استان البرز ۸۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به‌صورت ملکی و ۲۰ دستگاه به‌صورت استیجاری در نظر گرفته‌شده است، افزود: ۲۵۰ نیروی راهدار در قالب ۲۰ اکیپ در ۱۳ راهدارخانه به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز میزان دپوی شن و نمک در استان البرز را ۱۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: از مجموع ماشین‌آلات یادشده ۱۳ دستگاه در کرج، ۱۹ دستگاه در گچسر و ۱۳ دستگاه در طالقان جانمایی شده است.