شناسهٔ خبر: 49641 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری رودهن و پردیس اعلام کرد:

تردد ایمن و روان در محور هراز

محور هراز رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رودهن و پردیس گفت: از شب گذشته تا به این لحظه شاهد بارش برف در محور هراز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، محمدرضا زمانی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رودهن و پردیس از آخرین وضعیت محور هراز خبر داد: از شب گذشته تا به این لحظه شاهد بارش برف در محور هراز هستیم.

زمانی گفت: با تلاش مستمر کلیه عوامل راهداری در امر ایمن‌سازی مسیر و تردد تمامی سطح محور نمک‌پاشی و برف‌روبی شده تردد در حال حاضر برقرار است و هیچ‌گونه مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رودهن و پردیس با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی منطقه از هموطنان خواست تا از سفر غیرضروری پرهیز کنند و در صورت لزوم از سلامتی فنی خودرو اطمینان حاصل کنند و مجهز به سوخت کافی، مواد خوراکی، البسه گرم و تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن باشند.

وی عنوان کرد: قبل از اقدام به سفر حتماً از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و یا اپلیکیشن همراه ۱۴۱ از آخرین وضعیت مسیر مطلع شوند و در صورت اعلام انسداد از سوی مرکز مدیریت راه‌ها به هیچ وجه از مسیر نامبرده تردد نکنند.

زمانی در پایان بیان کرد: در هنگام تردد از مسیر به نکات و تذکرات همکاران پلیس‌راه و سایر عوامل راهداری دقت لازم را داشته باشند تا شاهد بروز حوادث ناگواری از این دست نباشیم.