شناسهٔ خبر: 49750 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری خراسان شمالی:

کرایه جابه‌جایی مسافران نوروزی امسال افزایشی ندارد

اتوبوس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: نرخ جابه‌جایی مسافران در ایام نوروز ۹۷ با ناوگان عمومی افزایش نمی‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: امسال هیچ‌گونه افزایشی در نرخ بلیت جابه‌جایی مسافران نوروزی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به نشست کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد خدمات نوروز خراسان شمالی گفت: اعضای این کمیته برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرده‌اند و وظایف هرکدام مشخص شد.

بدیعی مقدم تصریح کرد: در این کمیته مصوب شد تا در گشت مشترک، از ناوگان عمومی مسافری و نیز از پایانه‌های مسافربری بازدید و آمادگی آنان برای طرح نوروزی بررسی شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: شهرداری‌ها مکلف شدند نسبت به زیباسازی و آماده‌سازی پایانه‌ها و پارک‌سوارها در ایام نوروز مبادرت داشته باشند.

وی افزود: نسبت به آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار اقدام خواهد شد.

همچنین مقر رشد هواشناسی استان پیش‌بینی ۲ هفته‌ای از وضعیت هوا را برای کمیته ارسال کند تا برنامه‌ریزی‌های مناسب و اطلاع‌رسانی‌های لازم برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شرکت نفت نیز نسبت به تأمین سوخت موردنیاز در تمام جایگاه‌های سوخت به‌ویژه در مسیر اصلی جنگل گلستان به فاروج اقدام کند و جایگاه‌ها در هر زمان، آماده خدمات‌رسانی به مسافران باشند.