شناسهٔ خبر: 49896 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری هرمزگان خبر داد:

بهسازی و افتتاح ساختمان پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته گهکم- حاجی‌آباد در هرمزگان

پلیس راه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از بهسازی و افتتاح ساختمان پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته گهکم-حاجی‌آباد با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هزینه اجرای این طرح را دو میلیارد تومان عنوان کرد.

باقرجوان گفت: همزمان با ۱۸ استان کشور پاسگاه پلیس‌راه گهکم – حاجی‌آباد در استان هرمزگان هم به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان افزود: پاسگاه پلیس‌راه گهکم-حاجی‌آباد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۵۰۰ مترمربع به صورت پیش‌ساخته و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهندس کشاورزیان، سردار حمیدی رئیس پلیس‌راه کشور و جمعی از مسئولین کشوری افتتاح شد.

ساختمان پاسگاه پلیس‌راه گهکم – حاجی‌آباد همزمان با سراسر کشور با حضور فرماندار حاجی‌آباد، مدیرکل و معاونین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، رئیس پلیس‌راه استان و جمعی از مسئولین استانی به بهره‌برداری رسید.