شناسهٔ خبر: 49978 - سرویس بنادر و دریانوردی

در دیدار با خانواده یکی از شهدای خدمت "سانچی" مطرح شد؛

سازمان بنادر و دریانوردی تا حصول نتیجه نهایی پیگیر سانحه سانچی است/ اهمیت استیفای حقوق بازماندگان حادثه

مراسم مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی به خانواده شهدای خدمت سانحه "سانچی" اطمینان خاطر داد که این سازمان به نمایندگی از دولت تا حصول نتیجه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهلمین روز عروج ملکوتی شهدای دریانورد سانحه نفت‌کش "سانچی"، علی اکبر مرزبان؛ مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی- به نمایندگی از وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به شهر مشهد الرضا سفر کرد و در منزل شهید خدمت فرید محبی سر مهندس کشتی سانچی حضور یافت.

در این سفر که عصر روز گذشته (دوم اسفندماه) صورت گرفت، به مقام شامخ این شهید عزیز ادای احترام و مراتب تسلیت جامعه دریایی کشور به ویژه مدیرعامل و همکاران سازمان بنادر و دریانوردی به خانواده ایشان اعلام شد.

مرزبان در این دیدار ضمن ابراز تاسف، لوح تسلیت محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی را به همسر مرحوم فرید محبی تقدیم و شرح کلی از فعالیت و پیگیری های جدی سازمان در ارتباط با بررسی علل سانحه را ارایه کرد.

وی علاوه بر این به خانواده این شهید عزیز اطمینان خاطر داد که سازمان بنادر و دریانوردی به نمایندگی از دولت تا حصول نتیجه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نخواهد کرد.

مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین استیفای حقوق بازماندگان متوفیان حادثه را مهم توصیف و بیان کرد که این مسئله خواسته تمامی ارگان‌های دریایی کشور است.

وی در پایان این ملاقات یاد شهدای خدمت سانچی را گرامی دانست و اعلام کرد که راه خدمت این عزیزان پاینده و مستدام خواهد بود.