شناسهٔ خبر: 50070 - سرویس استان‌ها

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان:

کاهش میزان تلفات جاده‌ای وظیفه اصلی کمیسیون مدیریت ایمنی حمل‌و‌نقل است

نشست رئیس کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌و‌نقل استان گلستان گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای وظیفه اصلی این کمیسیون و ارائه راهکارهای تخصصی و اجرایی نمودن آن در حوزه حمل‌ونقل از دیگر اهداف این شورا باید باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، میرمحمد غراوی معاون امور عمرانی استانداری گلستان در پنجمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل که با دستور کار هماهنگی خدمات و امدادرسانی جاده‌ای در نوروز ۹۷ با حضور مدیران دستگاه‌های امدادرسان برگزار شد، بیان کرد:

برنامه‌ریزی مناسب دستگاه‌های عضو کمیسیون، اقدامات مؤثر ترافیکی، پیش‌بینی برخی از اتفاقات و بررسی راه‌حل‌های مناسب آن، حضور محسوس پلیس‌راه، اقدامات مناسب راهداری و رفع نقاط حادثه‌خیز از جمله اقداماتی است که باید در ایام پیش رو با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش تردد و ترافیک در محورهای اصلی و فرعی استان به‌صورت فوری در دستور کار باشد.

در ادامه این جلسه حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل استان گفت: ایمنی محورهای فرعی و پرترافیک استان و رفع برخی از نقاط پرحادثه از برنامه‌های است که کمیسیون و دستگاه‌های متولی در حال اجرای آن هستند. وی اظهار امیدواری کرد در تعطیلات نوروز ۹۷ شاهد ترافیک ایمن و روان باشیم.

در ادامه جلسه هر یک از دستگاه‌های عضو برنامه و طرح‌های امدادی خدمات‌رسانی نوروز ۹۷ خود را تشریح کردند.