شناسهٔ خبر: 50093 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری شهرستان رودهن –پردیس خبر داد:

رفع انسداد محور جاجرود توسط نیروهای راهداری شهرستان پردیس

بازسازي جاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رودهن –پردیس از ترکیدگی لوله اصلی خط انتقال آب فاز ۸ شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: این ترکیدگی به مدت ۷۲ ساعت منجر به انسداد تقریباً نیمی از محور قدیم جاجرود به تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، محمدرضا زمانی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رودهن –پردیس از ترکیدگی لوله اصلی خط انتقال آب فاز ۸ شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: این ترکیدگی به مدت ۷۲ ساعت منجر به انسداد تقریباً نیمی از محور قدیم جاجرود به تهران شد.

زمانی ادامه داد: بنا به گزارشات گشت راهداری مقدار قابل‌توجهی آب در سطح محور قدیم جاجرود نرسیده به ورودی فاز ۸ شهر جدید پردیس جاری شده که با توجه به شدت آن موجب انسداد مسیر شده بود که پس از هماهنگی با مسئولین شهرستان شیر اصلی آب بسته شد و کم‌کم از مقدار و شدتان کاسته شد.

وی گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدیم که تقریباً حدود چهار متر از عرض محور دچار آب شستگی شدید شده و یک گودال بزرگ ایجاد شده است که اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پردیس سریعاً نسبت به ایمن‌سازی محل موصوف و کنترل ترافیک با کمک عوامل محترم پلیس‌راه اقدام کرد.

بنابراین گزارش به گفته نماینده شرکت ری آب مشاوره اجرای طرح انتقال آب حدود چهار ساعت قبل از تست آبگیری شیرهای فشارشکن به سرقت رفته و این امر موجب شکستگی لوله شده است.

زمانی در پایان بیان کرد: حادثه رخ داده تاکنون هیچ‌گونه خسارات جانی و مالی برای کاربران راه در بر نداشته است.