شناسهٔ خبر: 50255 - سرویس مسکن و شهرسازی

علیزاده تشریح کرد؛

جزئیاتی از افتتاح بیمارستان ۱۷۴ تختخوابی خمینی‌شهر اصفهان

محمد جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی جزئیات افتتاح بیمارستان ۱۷۴ تختخوابی خمینی‌شهر در استان اصفهان را اعلام کرد.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جزئیات افتتاح بیمارستان ۱۷۴ تختخوابی خمینی‌شهر را که در ابتدای اسفندماه توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سازمان مجری افتتاح و بهره‌برداری شد، اعلام کرد.

علیزاده گفت: بیمارستان ۱۷۴ تختخوابی خمینی شهر اصفهان، جنرال طراحی شده و در زمینی به مساحت ۵.۴ هکتار ساخته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به نیازهای منطقه، این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزدان است. تخت‌ها و بخش هایی که برای این بیمارستان انجام شده با توجه به نیاز منطقه بوده است که دارای ۱۲ تخت دیالیز، ۱۶ تخت اورژانس و ۳۱ تخت مراقبت های ویژه است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی همچنین گفت: درمانگاه تخصصی این بیمارستان دارای بخش‌های دندانپزشکی، کلینیک خانواده و اتاق‌های معاینه جهت پزشکان متخصص داخلی، قلب، نورولوژی، چشم، جراحی و ارتوپدی، و همچنین اتاق‌های تست ورزش، اکوکاردیوگرافی است. این بیمارستان مجهز به رادیولوژی شامل رادیوگرافی، فلوروسکوپی، سی تی اسکن، ماموگرافی و سونوگرافی و همچنین اندوسکوپی است.

وی افزود:بقیه تجهیزات مورد نیاز سرویس دهی به بیمارستان پیش بینی شده است.

گفتنی است این بیمارستان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد و رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.