شناسهٔ خبر: 50318 - سرویس جاده‌ای

توضیحات روابط عمومی سازمان راهداری کشور در خصوص انتشار فیلم خانم آش فروش؛

شاکی خصوصی ۵ بار حکم دادستانی ساری را اخذ کرده بوده است/ موضوع به ساخت و ساز غیرقانونی خانم آش فروش در ملک شخصی و شکایت مالک بوده است

ساختمان سازمان راهداری در پی انتشار گسترده یک فیلم از خانمی آش فروش در گردنه گدوک و اظهارات خلاف واقع در این خصوص روابط عمومی سازمان راهداری کشور توضیحاتی را در این خصوص جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در اطلاعیه روابط عمومی سازمان راهداری کشور آمده است، فیلمی که اخیرا در شبکه‌های مجازی در خصوص یک خانم آش فروش در گردنه گدوک، پخش شده جدید نیست و علت آن، ساخت وساز در نوار تاسیساتی و ملک شخصی بوده است.

چون خانم آش فروش در زمین این فرد به نام موسوی بصورت مخفیانه و بدون کسب اجازه و به صورت کاملا غیر قانونی اقدام به راه اندازی دکه موصوف کرده بوده، مالک به عنوان شاکی خصوصی شکایت کرده و تاکنون پنج بار حکم دادستانی ساری را اخذ کرده است.

ضمنا برخلاف اظهارات مطرح شده در فیلم، فرزندان این خانم آش فروش همگی شاغل هستند و موارد اشاره شده به نظر ساختگی است که در اصل موضوع ـ شکایت شاکی خصوصی ـ اثری ندارد.