شناسهٔ خبر: 50328 - سرویس استان‌ها

بازدید معاونین وزیر راه و شهرسازی از روند اجرایی پروژه‌های شهرستان تویسرکان؛

رضایتمندی فرماندار تویسرکان از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی همدان در این شهرستان

بازدید علیزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی، محفوظی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل شرکت ساخت و توسعه منطقه شمال غرب، مدیرکل شرکت ساختمان راه آهن، مدیر کل راه‌های کل کشور به همراه نماینده مردم تویسرکان، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولین شهرستانی از پروژه‌های در حال انجام شهرستان تویسرکان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، این بازدید یک روزه از پروژه‌های بیمارستان تویسرکان، مسیر تویسرکان- کنگاور، راه آهن بابا کمال و راه‌های در حال ساخت این شهرستان انجام شد.

علیزاده در بازدید از بیمارستان قائم تویسرکان ضمن تشکر از نماینده این شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی به دلیل پیگیری‌های مجدانه گفت: بیمارستان تویسرکان خوشبختانه افزایش زیر بنا داشته و تخت‌های این بیمارستان از ۹۶ تخت به ۱۵۴ تخت رسیده است که با این افزایش باید ۲۰ میلیارد تومان بیشتر هزینه اختصاص یابد.

وی ادامه داد: با افزودن بخش دیالیز و افزایش ۵۰ درصدی بخش اورژانس و زایشگاه، خدمات تخصصی تا چندین سال در این شهرستان بدون نیاز به شهرستان‌های بزرگ ساپورت خواهد شد.

محفوظی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از نماینده شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی از مشاور درخواست کرد ضمن داشتن سرعت در انجام کار دقت نیز فراموش نشود و در واقع سرعت را فدای دقت ننمایند.

وی بیان کرد: با توجه به بازدید‌های انجام شده خوشبختانه تمامی استاندارد‌ها در این بیمارستان به خوبی رعایت شده است.

محفوظی با بیان این مطلب که بیمارستان‌ها باید از بالاترین کیفیت‌ها برخوردار باشند خواستار رعایت کیفیت بیش از پیش در این پروژه بزرگ شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس نیز از بازدید و پیگیری‌های معاونین وزیر راه و شهرسازی تقدیر نموده و گفت: با این بازدید‌ها پروژه سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و این سفر برکات خوبی برای شهرستان تویسرکان به ارمغان خواهد آورد.

دکتر مفتح ادامه داد: دستورات موافقت تجهیز بیمارستان نیز از دکتر هاشمی گرفته شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در این افتتاحیه گفت:خوشبختانه بیشترین کار‌ها در این شهرستان توسط راه و شهرسازی انجام شده و توفیقات خوبی در این زمینه داشته ایم.

حبیب مومیوند ادامه داد: در دهه فجر امسال ۲۰ میلیون تومان افتتاحیه در این شهرستان داشتیم و در حال حاضر ۱۵۰ نفر در پروژه‌های راه و شهرسازی مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: خدا را شکر با توجه به کمبود بودجه، راه و شهرسازی کار‌های به سزایی در شهرستان تویسرکان انجام داده است که خواهشمند است این موضوع به وزیر راه و شهرسازی اطلاع رسانی شود و از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسد.

مهندس فرزانه نیز ضمن تشکر از پیگیری‌های دکتر مفتح در خصوص این پروژه، یادآورشد: ما در این پروژه پیشرفت چشم گیری داشتیم و با توجه به بازدید مهندس علیزاده کلیه استاندارد‌ها در این بیمارستان رعایت شده است.