شناسهٔ خبر: 50330 - سرویس مسکن و شهرسازی

فراخوان طراحی نمای ساختمان

پوستر موسسه آموزش‌عالی زند شیراز فراخوان طراحی نمای ساختمان را اعلام کرد که بر اساس اعلام دبیرخانه به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۷، ۳ و ۱.۵ میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، موسسه آموزش عالی زند شیراز، فراخوان طراحی نمای ساختمان را اعلام کرد. در اطلاعیه‌ای که از سو موسسه آموزش‌عالی زند شیراز منتشر شده، آمده است: موسسه آموزش عالی زند شیراز در حال توسعه فضای فیزیکی و الحاق یک ساختمان جدید به ساختمان مرکزی خود است. لذا از کلیه دانشجویان و اساتید معماری دعوت به عمل می‌آید تا در مسابقه‌ای که تحت‌عنوان طراحی نمای ساختمان در نظر گرفته شده با رعایت اصول ذیل ما را همراهی نمایند.

۱- طراحی نما با توجه به کاربری و نام موسسه زند

۲- حفظ اصالت معماری ایرانی

۳- احترام به هویت نسل جوان

۴- توجه به سبک معماری شیوه اصفهانی (ترکیبی از معماری کلاسیک و مدرن)

۵- نوع مصالح مصرفی صرفا سنگ و آجر در نظر گرفته شود.

علاقمندان برای دریافت فایل اتوکد، نام نویسی و اطلاعات بیشتر از لینک رویداد/ Zand.ac.ir استفاده کنند. همچنین برای تحویل فایل به شیراز، بلوار ایمان جنوبی، نبش وچه ۱۲، موسسه آموزش عالی زند شیراز، آثار خود را ارسال کنند.

مهلت ارسال طرح ها از ۹۶.۱۱.۲۹ تا ۹۶.۱۲.۲۹ است و نتیجه مسابقه از طریق سایت دانشگاه اعلام می شود. همچنین جوایز نفر اول ۷۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰میلیون ریال و نفر سوم نیز ۱۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.