شناسهٔ خبر: 50372 - سرویس بنادر و دریانوردی

برگزاری نشست ستاد ساماندهی و نظارت بر سواحل اروند و کارون

جلسه نشست ستاد ساماندهی و نظارت بر سواحل اروند و کارون در محل سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی در نشست ساماندهی و نظارت بر سواحل اروند و کارون که به ریاست فرماندار و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و رؤسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، حضور یافت.

در این نشست مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گزارشی از آخرین وضعیت تأسیسات و زیر ساخت‌های موجود در رودخانه های اروند و کارون ارائه کرد و ضرورت توجه به الزامات و مقررات قانونی حاکم بر اخذ مجوز تأسیس و بهره‌برداری از اسکله‌ها را یادآور شد.

محمد محسنی همچنین از همه سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط و همکار در شهرهای خرمشهر و آبادان خواست با توجه به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و تولیت بر نظارت و کنترل تأسیسات و زیر ساخت‌های دریایی به اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر کمک کنند.

 به گفته وی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر همواره بر ساماندهی و افزایش ضریب ایمنی زیر ساخت ها و تأسیسات دریایی در منطقه آزاد اروند تأکید دارد.

در نشست مذکور فرماندار خرمشهر از تلاش ها و عملکرد اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در زمینه گردشگری دریایی، نظارت مستمر و کنترل بر سواحل اروند و کارون تقدیر و تشکر کرد.