شناسهٔ خبر: 50433 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه منابع اداره راهداری خراسان جنوبی خبر داد:

نظارت کمیته بازدید مشترک بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در خراسان جنوبی

مجتمع خدماتی رفاهی معاون توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۲۵ مجتمع خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان فعال هستند و به‌صورت مستقیم نظارت، توسط کمیته بازدید مشترک انجام می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، مسعود قاسمی معاون توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۲۵ مجتمع خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان فعال هستند و به‌صورت مستقیم نظارت، توسط کمیته بازدید مشترک انجام می‌پذیرد.

قاسمی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه ۲۵ مجتمع خدمات رفاهی در استان در حال احداث است، در حال حاضر ۲۵ مجتمع خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدمات‌رسانی به مسافرین محترم در طول ایام سال و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ۹۶ و آغاز سفرهای نوروزی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران نوروزی انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: کمیته بازدید مشترک نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، با حضور کارشناس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، بهداشت اماکن استان، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، شرکت ملی پخش، ستاد اقامه نماز و میراث فرهنگی برای افزایش خدمات مطلوب‌تر به مسافرین محترم، کنترل‌های نظارتی اعمال می‌کنند.

معاون توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، درباره امکاناتی که برای مجتمع‌های خدمات رفاهی منظور شده است، افزود: رستوران، نمازخانه، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپرمارکت‌هایی به‌منظور افزایش هر چه بیشتر رفاه مسافران نوروزی تعبیه شده است.

قاسمی بیان کرد: جلب رضایت مسافران و مهمانان نوروزی از وظایف و اهداف اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و در این راستا امسال همانند سال‌های گذشته برای دستیابی به این امر نهایت توان را به کار گرفته‌ایم.

وی همچنین بر اهمیت ارتقاء نظافت و شرایط خدمات‌دهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی و تقویت نظارت در این حوزه طی روزهای آتی جهت آمادگی برای طرح نوروزی ۱۳۹۷ تأکید کرد.