شناسهٔ خبر: 50540 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری شهرستان درگز خبر داد:

برخورد با سارقان و خریداران علائم جاده‌ای با هماهنگی دادستان

جاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان درگز خراسان رضوی گفت: با هماهنگی دادستان با سارقان و خریداران علائم جاده‌ای برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، حامد محمودی با اعلام خبر فوق افزود: یک از مواردی که جان رانندگان و مسافران عزیز را در محورهای کوهستانی حوزه این شهرستان را در معرض خطر قرار داده است، سرقت و تخریب علائم ایمنی و تابلوهای هشداردهنده سطح جاده‌ها است که خسارت زیادی به اموال عمومی و بیت‌المال وارد می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان درگز افزود: این تابلوها و علائم هشداردهنده برای راهنمایی و هدایت رانندگان با هدف ایمنی در رانندگی استفاده شده است که با توجه به افزایش سرقت این تابلوها هماهنگی لازم با دادستانی شهرستان برای برخورد قانونی صورت گرفته است.

خلیل اله برزنونی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درگز نیز اعلام کرد: چنانچه افرادی اقدام به سرقت یا تخریب تابلوها و علائم جاده‌ای نمایند از دیدگاه دین محکوم به خون افرادی هستند که به وسیله نبود این علائم دچار سانحه شده و خانواده‌های بسیاری را داغدار حوادث جاده‌ای می‌کنند.

دادستان شهرستان در پایان هشدار داد که با سارقان و تخریب‌کنندگان علائم در سطح جاده‌ها به طور قاطع مطابق قانون و با در نظر گرفتن حداکثر مجازات قانونی برخورد خواهد شد و همچنین از شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد غیرقانونی مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.