شناسهٔ خبر: 50543 - سرویس استان‌ها

در جنوب کرمان انجام شد:

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مشاور طرح تفصیلی جیرفت

محمد منزلی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مشاور طرح تفصیلی جیرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد منزلی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به انعقاد قرارداد طرح تفصیلی شهر جیرفت با مهندسین مشاور آمودان در تاریخ ۹۶/۰۹/۰۲ این مهندسین مشاور فعالیت خود را جهت تهیه طرح آغاز کردند.

وی افزود: جلسه هم‌اندیشی اعضا کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این اداره کل به منظور استفاده از نظرات سایر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه پس از ارائه پیش‌طرح توسط مشاور طرح، سایر اعضاء کمیته و نمایندگان شهرداری پیشنهادات و انتقادات خود را جهت تهیه این طرح با کمترین ایراد بصورت مشروح مطرح کردند.

در این جلسه نماینده نظام‌مهندسی مطالبی را پیرامون ضوابط طرح ارائه داد و مقرر شد ضوابط پیشنهادی در جلسات آتی مطرح شوند و در ضوابط طرح دیده شود. همچنین نماینده جهاد کشاورزی اطلاعات خود در خصوص ممر و مسیر تأمین آب باغات محدوده و پیشنهادات در زمینه حفظ باغات محدوده شهر را در جلسات آینده ارائه و در اختیار مشاور قرار دهد.

جلسات بعدی بررسی طرح و هم‌اندیشی اعضا کمیته فنی جهت بررسی و اصلاح طرح بصورت مستمر و منظم در آینده برگزار خواهد شد.

مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل از کلیه کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه شهرسازی و معماری دعوت می‌نماید تا نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر تهیه شدن این طرح به واحد شهرسازی و معماری این اداره کل ارائه نمایند.

تاریخ برگزاری جلسات آتی از طریق سایت این اداره به اطلاع کلیه علاقه‌مندان جهت شرکت در جلسه خواهد رسید.