شناسهٔ خبر: 50576 - سرویس ریلی

رجا اعلام کرد:‌

برنامه زمان‌بندی حرکت و بهای بلیت قطار گردشگری تهران-سوادکوه در نوروز ۹۷

قطار گردشگری قطار گردشگری تهران-سوادکوه و بالعکس به همت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در مسیر شمال پذیرای علاقه‌مندان به گردشگری در سفرهای نوروزی سال ۹۷ است و هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی، روزهای سوم، نهم، دهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به گردشگری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران (ریل باس ارم) هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی، روزهای سوم، نهم، دهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به گردشگری است.

مدت‌زمان حدودی سفر با قطار گردشگری یادشده ۱۶ ساعت بوده که ساعت ۰۷:۲۵ صبح روزهای یادشده از مبدأ تهران حرکت کرده و در طول مسیر در مناطق بنکوه، سيمين دشت (مسير برگشت)، روستاي شوراب، پل ورسک و سوادکوه توقف می‌کند.

برنامه حرکت این قطار بعد از ایام پیک نوروز ۱۳۹۷ به‌صورت معمول در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته مطابق با برنامه و پذیرایی اشاره‌شده خواهد بود.

بهای بلیت تک نفره قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران (رفت‌وبرگشت) با پذیرایی (صبحانه، نهار و عصرانه) و راهنمای تور و بیمه مسافران، به مبلغ ۱۷۰ هزار تومان برای افراد بزرگ‌سال و ۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای کودکان (۲ تا ۱۲ سال) است، ولی برای خریدهای گروهی تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

علاقه‌مندان به سفر با قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران می‌توانند برای خرید بلیت از طریق  کلیه آژانس‌های سطح کشور و همچنین از طریق سایت شرکت رجا به نشانی www.raja.ir و  در بخش گردشگری  با انتخاب مبدأ "تهران"  و مقصد "پل سفید" و انتخاب روزهای ایام پیک در فروردین ۱۳۹۷ یا روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای بعدازاین ایام اقدام کنند.

فروش تلفنی نیز از طریق سامانه ۱۵۳۹ رجا، قابل انجام است.