شناسهٔ خبر: 50594 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

اجرای ۱۶ پروژه مناسب‌سازی در ۹ شهرستان خراسان رضوی

اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای ۱۶ پروژه مناسب‌سازی ادارات در ۹ شهرستان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان با اعلام این خبر افزود: در ادارات شهرستان‌های مشهد، سبزوار، نیشابور، تربت‌جام، فریمان، درگز، تایباد، چناران و خواف پروژه‌های مناسب‌سازی با اعتبار ۹۵۵ میلیون ریال در سال ۹۶ اجرا شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مناسب‌سازی در اداره کل ورزش و جوان، ۳ اداره بهزیستی مستقر در مشهد، ثبت‌احوال و فرمانداری سبزوار، ثبت‌احوال و فرمانداری نیشابور، ثبت‌احوال درگز، آموزش و پرورش و فرمانداری تایباد، آموزش و پرورش و فرمانداری خواف و فرمانداری‌های تربت‌جام، فریمان، چناران اجرا شده است.

تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبار مناسب‌سازی ۹۶

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد: به عنایت ویژه استاندار خراسان رضوی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تخصیص اعتبارات برای مناسب‌سازی، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد اعتبار در نظر گرفته برای پروژه‌های مناسب‌سازی ادارات شهرستان‌های استان اختصاص یافته و دریافت شده است و پیشرفت فیزیکی تمام این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد است.

اخوان عبداللهیان یادآور شد: در ساختمان‌هایی که هم‌اکنون در حال ساخت است، تمام استانداردهای مناسب‌سازی و تردد برای همه افراد جامعه مدنظر قرار می‌گیرد و پروژه‌ها استانداردهای لازم در این زمینه را رعایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به دستور استاندار محترم و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رعایت استانداردهای مناسب‌سازی در ساختمان‌هایی که تغییر کاربری داده می‌شود، همواره مدنظر بوده و در کمیته‌های فنی کمیسیون ماده ۵ به عنوان یک الزام مدنظر است.