شناسهٔ خبر: 50632 - سرویس مسکن و شهرسازی

در اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان صورت گرفت؛

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رسانه برگزیده جایزه دادمان/ تقدیر از خدمات ارزنده پایگاه خبری در دولت تدبیر و امید

جایزه با حضور وزیر راه و شهرسازی در اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان، از خدمات ارزنده پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در درج اخبار، گزارش ها و تحلیل های حوزه مسکن و شهرسازی و تمامی شقوق حمل و نقل تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان با معرفی دو رسانه برتر در حوزه راه و شهرسازی و با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن و شهرسازی، اعضای شورای شهر تهران و ... به کار خود در سالن اجلاس سران خاتمه داد.

در این مراسم، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به عنوان رسانه برتر شایسته تقدیر شناخته شد و از مدیر مجموعه محمد ملاحسینی تقدیر به عمل آمد. همچنین پایگاه خبری کن نیوز به عنوان رسانه برتر معرفی و تقدیر شد.

گفتنی است، دومین همایش جایزه دادمان با معرفی چهره های ماندگار حوزه های مسکن و شهرسازی و همچنین راه و ترابری با هدف ارتقابخشیدن به آثار ارایه شده و عملکرد مجموعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی و همچنین رضایتمندی مردم با همت خانواده شهید رحمان دادمان و حمایت وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.