شناسهٔ خبر: 50755 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری شهرستان تربت‌جام خبر داد:

آماده‌باش ۳۵ راهدار تربت‌جامی در ایام تعطیلات نوروزی ۹۷

راهداری رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تربت‌جام از آماده‌باش ۳۵ نیروی راهداری در جهت خدمت در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، جواد نژادی‌پور رئیس راهداری شهرستان تربت‌جام افزود: در طرح نوروزی ۸ اکیپ راهداری در راه‌های حوزه استحفاظی تربت‌جام و صالح‌آباد در خدمات‌رسانی سفرهای نوروزی مشارکت خواهند داشت که در سطح راه‌های شهرستان برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی پیش‌بینی شدن و در سطح جاده‌های شهرستان مستقر هستند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات این طرح طی دو مرحله قبل از شروع نوروز و در طول تعطیلات است، گفت: طرح راهداری نوروزی از ۲۳ اسفندماه آغاز و تا ۱۷ فروردین سال نو ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تربت‌جام ادامه داد: در ایام نوروز و اوج سفرهای برون‌شهری، مدیریت ترافیک جاده‌ها موضوعی است که لازم است با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی، ساماندهی و محقق شود.

نژادی‌پور از کنترل و نظارت بر یگان‌های امداد خودرو، ناوگان حمل‌ونقل کالا و مسافر و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری خبر داد و گفت: تأمین ناوگان مورد نیاز در ایام پیک سفر و همچنین مسافرین در راه مانده، نظارت بر ارتقاء سطح خدمات پایانه مسافربری با همکاری پایانه‌های شهرداری و تعیین لیست کشیک نوروزی و مصوبات در کارگروه ستاد خدمات نوروزی و کارگروه ارتقاء سطح خدمات مسافری با حضور نمایندگان ادارات مربوطه از جمله اقداماتی بوده که برای انجام تمهیدات لازم و ایمن‌سازی مسیرهای تردد و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی انجام شده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در این ایام از پایانه حمل‌ونقل عمومی بازدید و بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود، گفت: رسیدگی و نظارت بر وضعیت خدمات مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی و نمازخانه‌ها و رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافری و ایجاد گشت‌های مشترک با پلیس‌راه در ایام نوروز برای ایمن کردن سفرهای نوروزی شهروندان انجام می‌شود.