شناسهٔ خبر: 50841 - سرویس مسکن و شهرسازی

اعلام حمایت قاطع کانون معماران معاصر از اقدامات وزیر راه و شهرسازی

لوگو کانون معماران معاصر در بیانیه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، حمایت قاطع خود را از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن بیانیه کانون معماران معاصر به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

اینك كه در آستانه استیضاح وزیر محترم راه و شهرسازی قرار داریم، از شما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با توجه به زحمات، خدمات و سیاست‌های راهبردی جناب‌آقای دكتر عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی با رای اعتماد مجدد خود به این برادر خدوم و دانشمند، زمینه تداوم خدمات شایسته ایشان و همكاران ارجمندشان را در وزارت راه و شهرسازی فراهم آورید.

سلامت نفس، پیگیری، مجاهدت، تعامل منطقی با حرفه، صنف و مجامع علمی، پژوهشی و دانشگاهی در كنار روحیه مبارزه با فساد از جمله دستاوردهای دوره مدیریتی ایشان در بزرگترین وزارتخانه عمرانی كشور است.

تشكل‌های صنفی و حرفه‌ای حوزه معماری و شهرسازی كشور حمایت قاطع خود را از جناب اقای دكتر آخوندی اعلام می‌دارند و اعتقاد دارند در این وزارتخانه استراتپیك موجب وقفه در عملكرد شتابان و مثبت آن خواهد داشت.

در پایان توفیق شما را در ایفای وظیفه خطیر نمایندگی ملت شریف ایان در مجلس شورای اسلامی و تداوم سیاست‌های فعلی وزارت راه و شهرسازی را خواستاریم.

الهام رضوی

مدیرعامل كانون معماران معاصر