شناسهٔ خبر: 50916 - سرویس استان‌ها

در استان ایلام صورت گرفت:

بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های راه و شهرسازی استان ایلام طی امسال/ برنامه‌ریزی برای اهداف سال آینده

نشست آخرین وضعیت فعالیت‌های راه و شهرسازی استان ایلام در سال جاری بررسی و برنامه‌ریزی برای اهداف سال آینده در جلسه شورای مدیران و رؤسای ادارات راه و شهرسازی استان برنامه‌ریزی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این جلسه سید کمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن گرامیداشت روز شهید و تجلیل از شهدای والامقام، رعایت حقوق شهروندی را اصلی‌ترین وظیفه راه و شهرسازی چه در بخش راه و چه در بخش مسکن عنوان کرد و افزود: با توسعه راه‌ها در سال‌های اخیر شاهد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم و این مهم در شرایطی است که سالانه تعداد خودروها و به میزان ترددها افزایش داشته است.

میرجعفریان گسترش و توسعه راه‌ها را زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی و ... عنوان کرد و گفت: امسال اقدامات بسیار خوب و کم‌نظیری در توسعه راه‌های استان داشتیم که این مهم در سال آینده پی گیری خواهد شد.

وی به رعایت حقوق شهروندی در ساخت و سازها و مجتمع‌های آپارتمانی تأکید کرد وجود بیماری‌های جسمی و روحی در درازمدت را محصول فضای زندگی جدید شهری دانست.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان بر حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی در ایام نوروز و همچنین رعایت نکات ایمنی در کارگاه‌های راهسازی مجاور جاده‌ها تأکید کرد.