شناسهٔ خبر: 50940 - سرویس وزارتی

با ارسال نامه‌ به رئیس مجلس مطرح شد:

قدردانی آخوندی از اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به خانواده بزرگ راه و شهرسازی/ رأی نمایندگان به مفهوم ارج‌گذاری به زحمات بی‌شائبه همکارانم است

آخوندی امضا وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اعتماد مجدد نمایندگان به وی، این اتفاق را به مفهوم ارج‌گذاری مجلس به زحمات بی‌شائبه خانواده وزارت راه و شهرسازی تلقی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از اعتماد مجدد نمایندگان به تداوم حضور وی در حوزه مدیریت وزارت راه و شهرسازی قدردانی کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتز لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

وظیفه دارم که مراتب سپاس خود را بابت اعتماد مجدد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به اینجانب به استحضار جنابعالی و نمایندگان عزیز اعلام دارم. نمایندگان عزیزی که به استیضاح اینجانب رأی مخالف دادند به یقین برپایه قناعت ایشان از توضیحات ارائه شده از سوی اینجانب  و با رعایت منافع ملی بود. همچنین نمایندگانی که به استیضاح رأی موافق دادند نیز براساس تشخیص‌شان بوده است. بی‌گمان، رأی نمایندگان محترم به تداوم مدیریت وزارتخانه به مفهوم ارج‌گذاری مجلس شورای اسلامی به زحمات بی‌شائبه همکاران عزیزم در وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بود.

این قدرشناسی موجب عزم مدیران و همکارانم در وزارتخانه می‌شود. اینجانب به ملت شریف ایران و نمایندگان محترم آنان در مجلس شورای اسلامی ایران این اطمینان را می‌دهم که برای سرافزاری ایران و جمهوری اسلامی از هیچ‌گونه اقدامی دریغ نخواهم کرد.

پیشاپیش سال نو را به جنابعالی و نمایندگان عزیز تبریک می‌گویم و روزگار خوب و پرنشاطی را برای شما و ملت ایران از درگاه تعالی مسألت دارم.

عباس آخوندی

وزیر