شناسهٔ خبر: 50943 - سرویس بنادر و دریانوردی

جزئیات نشست در ساختمان عملیات بندری و دریایی بندر آبادان

جلسه نشست اداره دریایی و بندری آبادان و جمعی از مسولان با هدف تامین امنتی جان مسافران و گردشگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بناد و دریانوردی آبادان، در این نشست که هدف آن تامین امنیت جان مسافران و گردشگران است، رییس اداره دریایی و بندری آبادان و جمعی از مسئولان دیگر این مدیریت، حاضر بودند.

در ابتدا، بهبهانی، رییس اداره دریایی و بندری گفت؛ در مبحث مسافری و گردشگری باید تمهیداتی  در راستای ارائه خدماتی بهتر و پاسخگویی به مسافران و هموطنان اتخاذ شود

او اضافه کرد : برای مسافران لازم است قبل از هر سفر، نکات ایمنی، مشاوره و آموزش داده شوند

بهبهانی افزود؛ پایانه مسافربری برای مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است و کلیه تمهیدات از نظر ایمنی ـ رفاهی و کنترل مسافران در حین سفر خود چه در خشکی و چه  در دریا به نحو احسن انجام شود .

در ادامه این نشست؛ سهیم پور، رییس امور دریایی بندر آبادان گفت : کشتی های موجود از استاندار های خوبی برخوردارند و در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد اما برای افزایش ضریب امنیت گردشگران، امسال در صدد این هستیم که جلیقه های نجات در اختیار مسافران قرار گیرد .

 سرپرست ستاد نوروزی که در این نشست هم حضور داشت افزود؛ دغدغه مهم رییس بنادر و دریا نوردی آبادان وجود امنیت است و امنیت را نباید فدای هیچ چیز دیگری کرد.

سکری ادامه داد : تمام اهداف ما رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی است که تسهیلاتی از جمله راه اندازی نرم افزاری برای آگاهی مسافران از خروج و ورود کشتی ها و یا لغو حرکت آنها راه اندازی شده است.