شناسهٔ خبر: 50968 - سرویس بنادر و دریانوردی

ساخت و تمدید مجوز بهره‌برداری برای ۶ سازه دریایی

سازه دریایی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با صدور و تمدید مجوز بهره‌برداری برای ۶ سازه دریایی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت بندر صیادی لاورساحلی تمدید مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور، تمدید موافقت اولیه کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان بوشهر و تمدید مجوز بهره‌برداری اسکله‌های قدیم و جدید متانول در استان بوشهر موافقت کرد.

همچنین با صدور مجوز برای ساخت نصب خطوط لوله گاز کیش به گرزه و ساخت رمپ کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان هرمزگان موافقت شد.

طبق بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره‌برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری نماید و به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و سازهای غیراصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوزهای ساخت و تأسیس و بهره‌برداری را اخذ نمایند.