شناسهٔ خبر: 50991 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر اعلام کرد:

تشریح اقدامات فرودگاه بوشهر در خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی/ انجام عملیات خط کشی سطوح پروازی

فرودگاه بوشهر مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر با اشاره به طرح‎های انجام شده برای استقابل از نوروز، از آمادگی این فرودگاه برای خدمت‎رسانی به مسافران نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، کمال دهقان منشادی گفت: برای پروازهای نوروزی طبق بخشنامه ستاد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران جلسات ستاد نوروزی را به منظور ایجاد هماهنگی میان بخشها و ارگانهای فعال در فرودگاه برگزار کردیم.

وی در مورد کارهای انجام شده در ترمینال گفت: صندلیهای ترمینال را روکش و چرخ دستیهای جدیدی را اضافه کردیم. همچنین نمازخانهها به طور کامل نظافت و شستشو شدهاند و سرویسهای بهداشتی ترمینال داخلی آماده شده است.

دهقان منشادی در بحث آمادهسازی فرودگاه بوشهر با اشاره به اینکه در نوروز انجام پروازهای فوقالعاده برنامهریزی شده است، در مورد اقدامات انجام شده در زمینه عملیات هوانوردی گفت: خط کشی سطوح پروازی را به طور کامل انجام دادیم و چراغهای قدیمی باند را با چراغهای جدید و استاندارد تعویض کردیم و سیستم ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه نیز بازبینی کامل شده است.

وی درباره آمادگی نیروی انسانی فرودگاه برای خدمترسانی ۲۴ ساعته به مسافران گفت: برای خدمترسانی هرچه بهتر، علاوه بر تعیین شیفتهای کاری در ترمینال و اطلاعات پرواز و دیگر بخشها، یک شیفت با عنوان جانشین مدیرکل را ایجاد کردیم و بقیه ارگانها نیز نیروهای خود را برای خدمترسانی ۲۴ ساعته شیفبندی کردهاند. همچنین به طور نوبتی و شیفتی همکاران در جایگاههای راهنمای مسافران و "از من بپرس" به ارائه راهنمایی به مسافران و توزیع بروشورهای اطلاعرسان، نقشه استان و آثار گردشگری خواهند پرداخت.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر درباره ایجاد فضای نوروزی در فرودگاه گفت: مانند سال گذشته سفره هفت سین را در سالنهای داخلی و خارجی برپا خواهیم کرد و همچون سال گذشته یک گروه موسیقی محلی بوشهر را برای اجرای  موسیقی زنده برای مسافران دعوت خواهیم کرد./