شناسهٔ خبر: 51011 - سرویس وزارتی

صبح امروز انجام شد

وزیر راه و شهرسازی وارد فرودگاه بندرعباس شد/ افتتاح پروژه‌های بندری استان همزمان با آغاز سفرهای نوروزی/ بازدید آخوندی از فرودگاه بین‌المللی بندر عباس

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی در آستانه سفرهای نوروزی به‌منظور افتتاح پروژه‌های بندری در راس هیاتی صبح امروز وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مسئولان ملی و استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز ۲۵ اسفندماه وزیر راه و شهرسازی به‌منظور افتتاح دفتر طرح‌های نوروزی سفرهای دریایی، الحاق چندین فروند شناور جدید، افتتاح بندر چندمنظوره "سوزا" و سه اسکله گردشگری در قشم و هنگام در راس هیاتی وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مسدولان ملی و استانی قرار گرفت.

در این سفر محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بندرها و دریانوردی اعضای هیئت عامل سازمان بندرها و دریانوردی، مهرداد تقی زاده، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

در بدو ورود وزیر راه و شهرسازی به استان، همتی استاندار هرمزگان، ذوالقدر، هاشمی و شریفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل شورای حمل‌ونقل استان و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به استقبال وزیر راه و شهرسازی آمدند.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به استان از فرودگاه بین المللی بندرعباس بازدید کرد.

ضیایی جانشین مدیرکل فرودگاه استان هرمزگان آماری از تعداد نشست و برخاست ها ارائه کرد.

وی گفت: پیگیر هستیم ترمینال جدیدی به مساحت ترمینال فعلی اضافه کنیم. همچنین پیگیریهای انجام شده رشد ۳۵ درصدی تا ۴۰ درصدی پروازها را نشان می دهد.

وی افزود: تعداد نشست و برخاست ها ۱۴.۴ درصد رشد در سال جاری نشبت به ۹۵ داشت و اعزام و پذیرش مسافر نیز ۱۵.۸ درصد و  ارسال و پذیرش بار و پست نیز ۱۶.۹ درصد رشد داشت.