شناسهٔ خبر: 51057 - سرویس مسکن و شهرسازی

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت:

برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر/ پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰ میلیاردی جهت اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و خدماتی

مراسم جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی، استاندار، مدیرعامل شرکت عمران عالی شهر، نماینده مردم‌ بوشهر گناوه دیلم و سایر مسولان استانی و کشوری برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آیین افتتاح مجموعه ورزشی استخر شهدای غواص، مسکن مهر، شروع عملیات اجرایی مرکز بهداشتی درمانی، مدرسه ۶ کلاسه و ۱۱۴واحد باغ ویلا در شهر عالی شهر باحضور معاون وزیر راه وشهرسازی،استاندار،مدیرعامل شرکت عمران عالی شهر،نماینده مردم‌ بوشهر گناوه دیلم و سایر مسولان استانی و کشوری برگزارشد.

مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران عالی شهر اعلام کرد: سه پروژه مهم در روزهای آینده به مناقصه خواهیم گذاشت و  یک پروژه فرهنگی دیگر نیز در سال آینده به در این شهر جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی همچنین در سال گذشته بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی - اجتماعی در عالیشهر برگزار شده است.

گراوند استاندار بوشهر نیز با حضور در این مراسم بیان کرد: ۲ عیدی وزارت را به استان بوشهر فاینانس راه آهن و به مناقصه بردن چهارخطه دالکی _ کنارخطه با اعتیار ۵۴ میلیارد تومان بود که قطعا باعث توسعه هرچه بیشتر این شهر جدید خواهد شد.

حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه وشهرسازینیز در این مراسم اعلام کرد: خوشبختانه مسکن مهر عالی شهر به پایان رسیده است که امید داریم مابقی پروژه‌ها نیز تسریع شده و هر چه زودتر به پایان برسد.

طاهرخانی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکن در شهرهای جدید در سطح کشور  وجود دارد گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار واحد این مساکن افتتاح شده است.

وی در پایان نیز از پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰ میلیاردی جهت توسعه و پیشرفت این شهر جدید نیز خبر داد./