شناسهٔ خبر: 51102 - سرویس استان‌ها

در آذربایجان‌‌غربی انجام شد:

هم‌اندیشی برای افزایش کیفیت خدمات حمل‌ونقل آذربایجان‌‌غربی در سفرهای نوروزی

ابراهیم مبارك قدم جلسه کمیته حمل‌ونقل آذربایجان‌‌غربی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرمانده پلیس‌راه آذربایجان‌غربی، مدیرکل فرودگاه‌های استان و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت هماهنگی برنامه‌های افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌‌غربی، توقف عملیات عمرانی در جاده‌های استان، حضور پررنگ نیروهای پلیس در محورها، اصلاح ساختمان و محوطه فرودگاه ارومیه، پاک‌سازی و ساماندهی مبلمان جاده‌ای، اطلاع‌رسانی شرایط آب و هوایی و هشدارهای هواشناسی به مسافران و کنترل کیفیت و نرخ بهای خدمات حمل‌ونقل از مهمترین اقدامات اعضای کمیته حمل‌ونقل آذربایجان‌غربی برای استقبال از مسافران نوروزی است.

همچنین ارائه فهرست زمان‌بندی پاسخگویی مدیران و کارکنان به مردم، تهیه و پخش بروشورهای اطلاع‌رسانی، ایجاد مکان‌هایی برای سوخت‌رسانی سیار و ساماندهی حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری از دیگر برنامه‌های کاری این کمیته در ایام تعطیلات عید نوروز است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این جلسه بر گسترش اجرای طرح‌های ایمنی به خصوص عملیات خط‌کشی، آشکارسازی نقاط پرحادثه و ساماندهی تابلوهای ایمنی تأکید کرد.

ابراهیم مبارک قدم ادامه داد: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای استان در سفرهای نوروزی بسیار لحاظ اهمیت است چرا که افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای بر تمام پیکره جامعه تأثیر مثبت دارد.

جلسه کمیته حمل‌ونقل در راستای تعامل و همفکری و جمع‌بندی پیشنهادات و نظرات قابل مطرح در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برگزار می‌شود.