شناسهٔ خبر: 51142 - سرویس استان‌ها

در خراسان جنوبی انجام شد:

بازدید معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری کشور از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

جعفر شهامت معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفری یک روزه به استان خراسان جنوبی از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفری یک روزه به استان خراسان جنوبی از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در تشریح نتایج سفر یک روزه معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اظهار کرد: در این سفر راه‌های ارتباطی ۴ شهر استان مورد بازدید قرار گرفته است همچنین از مرکز مدیریت راه‌های اداره کل نیز بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، ادارات شهرستانی، اقدامات نوروزی اداره کل، وضعیت ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و تعدادی از راهدارخانه‌های استان بازدید کردند همچنین در ارتباط با تخصیص اعتبارات مناسب برای بازسازی راه‌های تخریب شده مذاکره گردید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی از مهمترین اولویت‌های این اداره کل است.