شناسهٔ خبر: 51231 - سرویس بنادر و دریانوردی

معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

تغییر برنامه عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر استان هرمزگان

محمدعلی حسن‌زاده محمدعلی حسن‌زاده‌محمدی معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی برنامه عملیات تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در کلیه بنادر استان هرمزگان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانودری، محمدعلی حسن‌زاده‌محمدی معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در اطلاعیه ای خطاب به کلیه شرکت ها و مخاطبین بنادر استان هرمزگان(منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی)اعلام کرد که برنامه عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها در کلیه بنادر استان هرمزگان تغییر پیدا می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه کلیه عملیات کانتینری در اسکله ها و ترمینال های کانتینری از ساعت ۱۴ روز ۲۹ اسفند لغایت ساعت ۱۴ اول فروردین سال ۹۷ تعطیل است.از طرفی کلیه عملیات غیر کانتینری شامل متفرقه،فله و...،در اسکله ها و ترمینال های متفرقه و فله از ساعت ۱۸ روز ۲۹ اسفندماه لغایت ساعت ۱۸ اول فروردین سال ۹۷ تعطیل است.

این اطلاعیه می افزاید،بدیهی است سایر ایام تابع شرایط عادی و جاری خواهد بود.از طرفی ورود و خروج کلیه کشتی‌های تانکر بدون وقفه و سایر شناورها بنا به ضرورت و با هماهنگی قبلی انجام می‌پذیرد.

متن اطلاعیه معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه می آید:

اطلاعیه