شناسهٔ خبر: 51330 - سرویس هوایی

به روزرسانی زيرساخت های مکانيکال فرودگاه مهرآباد در سال ۹۷

میرسعید صفی‌نیا مديرکل فرودگاه بين المللي مهرآباد از نوسازي تمامي زيرساخت هاي مکانيکال فرودگاه مهرآباد تا پايان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا از خرید سامانهها و تجهیزات زیر ساختی نوین به منظور نوسازی امکانات وتجهیزات مکانیکال در سیستم های برودتی فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: خريد چنين سامانههايي با اين حجم و آن هم در بدترين شرايط تحريم ظالمانه براي اولين بار در تاريخ صنعت صورت گرفته است.

وی بای باین اینکه فرودگاه مهرآباد با قدمتی چند ساله، بهترین گزینه برای بروز رسانی این امکانات بود، ادامه داد: این اقدام با تلاش اداره کل تجهیزات وسامانه های فرودگاهی مدیران ستادی شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران محقق شد.

 مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران با اشاره به اینکه روند نوسازی تجهیزات به سامانههای مدرن و بهروز در دستور كار شرکت قرار گرفته است. تجهیزاتی مکانیکال فرودگاه مهرآباد از جمله دیزل ژنراتورها ودیگ های بخار وپکیچ ها وهواسازها وهمچنین برج های خنک کننده سیستم های تاسیساتی ترمینال های فرودگاه مهرآباد بروز شده است و قصد داریم که تا پایان سال ۹۷ این زیرساخت با امکانات جدید و مدرن به خدماترسانی به مسافران بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید خریداری شده در این زمینه  شامل زیرساخت های تاسیساتی است، گفت: با هماهنگي ادارهكل تجهيزات و سامانههاي فرودگاه، این سیستم ها برای بهبود سرویس دهی بهتر در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی به مسافرین با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت فرودگاهها  فراهم خواهد شد.