شناسهٔ خبر: 51340 - سرویس جاده‌ای

ترافیک در هر ۲ مسیر جاده کندوان سنگین است

تونل کندوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که با پایان یافتن موج نخست تعطیلات نوروزی ، هم اکنون ترافیک در جاده چالوس در هر ۲ مسیر رفت و برگشت سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، مهدی صفایی افزود : در حال حاضر مسیر خط جنوب به شمال کندوان از تونل کندوان به سمت چالوس و بر عکس دارای ترافیک سنگین است.
وی گفت : وضعیت ترافیک در محدوده شهر مرزن آباد ، سیاه بیشه ، پل زنگوله و هزارچم نیز سنگین تر از بقیه مقاطع است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از رانندگان خواست با توجه به ترافیک مسیر ، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.
وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر ۸۰ کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را نیمه ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه ۲۰ درجه سانتی گراد است.
براساس اعلام پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جاری ( شنبه ۴ فروردین ماه) تا ساعت ۲۴ همین روز از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ امروز از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد شد.
حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.