شناسهٔ خبر: 51353 - سرویس استان‌ها

راه و شهرسازی استان تهران کسب کرد:

کسب رتبه اول یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

رفع تصرف یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی تهران با اجرای ۶۴۰ مورد رفع تصرف فوری و اجرای حکم، حائز رتبه اول کشوری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در نشست فرماندهان و کارکنان یگان مذکور با مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و مدیریت املاک و حقوقی، ضمن تقدیر و سپاس از این عزیزان، سرهنگ رستگاری فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی تهران با اعلام این خبر گفت: در مجموع عملیات صورت گرفته ۹۱۰۰ میلیارد ریال زمین در مجموع استان تهران رفع تصرف شده و به اراضی ملی و بیت‌المال بازگشت داده شد.

وی در ادامه افزود: با تمام مشکلاتی که طی سال گذشته داشتیم اما همدلی و هم‌راستایی مدیریت املاک و حقوقی و توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی تهران ما را در اجرای احکام و رفع تصرف‌ها از تهرانسر تا دماوند، از رباط‌کریم و پاکدشت تا شمیرانات قدرتمند و پیشتاز کرده بود.

سرهنگ رستگاری با اشاره به تمام شکایت‌ها و کارشکنی‌های متعرضین زمین گفت: اقدامات انجام شده تمام قانونی و بر اساس مجوزهای قضایی و حقوقی بوده است.

وی در ادامه ضمن درخواست برای هماهنگی بیشتر اداره حقوقی با یگان گفت: مطابق با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با آرایش جدید نیروها و برنامه‌های عملیاتی پیش‌بینی شده در نوروز امسال، بی‌وقفه به حراست و صیانت از اراضی و منابع ملی اهتمام خواهیم ورزید.