شناسهٔ خبر: 51359 - سرویس هوایی

معاون گردشگری کشور:

تحولات خوب و قابل توجهی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده است/ فرودگاه امام الگوی سایر فرودگاه‌های کشور شود/ پیشنهاد برپایی نمایشگاه موقت صنایع دستی در فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی معاون گردشگری کشور در حالی تحولات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تحولات صورت گرفته در این فرودگاه و احداث سرویس‌های بهداشتی جدید در آن که دارای استانداردهای هتل‌های ۴ ستاره است، جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محب خدایی در جریان بازرسی‌های نوروزی، از وضعیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود و خروج کشور است، بازدید کرد و گفت:  تحولات صورت گرفته در این فرودگاه و احداث سرویس‌های بهداشتی جدید در آن که دارای استانداردهای هتل‌های ۴ ستاره است، جای تقدیر دارد.

تحولات این فرودگاه در ۷۰ روز گذشته، قابل توجه دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر قرار گرفته و پیشنهاد داده شده که الگوی سایر فرودگاه‌های کشور قرار بگیرد اما این فرودگاه همچنان امکانات رفاهی ناچیزی برای مسافران ترانزیت و یا در توقف‌های طولانی دارد و با کمبود تابلوهای راهنما مواجه است.

محمد محب خدایی در بازدیدی که از این فرودگاه داشت از مسؤولان آن خواست که فرصت‌های گردشگری کشور و جاذبه‌های روستایی و عشایری را در تعطیلات نوروز در محوطه باز فرودگاهی به مردم و گردشگران معرفی کنند.

همچنین اختصاص فضایی به صنایع دستی ایران در فرودگاه بین‌المللی تهران پیشنهاد شد که علی رستمی ـ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) ـ از آن استقبال کرد و برای اختصاص جایگاهی مناسب به منظور نمایش هنرهای سنتی ایرانی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا براساس این توافق اولیه قرار شد که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در چند روز آینده برای برپایی نمایشگاه موقت صنایع دستی در فرودگاه امام خمینی اقدام کند.