به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان فارس، داریوش امانی در حاشیه این بازدید با قدردانی از تبیین برنامهها، زحمات و تلاشهای مدیرکل و همکاران فعال در حوزه حملونقل مسافر فارس گفت:
ضرورت دارد تجربیات موفق و برنامههای مؤثر تدوین شده این اداره کل به ویژه در زمینه بازرسیهای مداوم فنی از ناوگان، کشیک زمانبندی شده کارکنان در سطح پایانهها با رویکرد جدی به تکریم و صیانت از حقوق مسافران، نحوه اطلاعرسانی از منشور حقوق مسافر و سامانه رسیدگی به شکایات (شهراه)، نوع و نحوه ارائه پذیرایی به مسافران، پوشش مناسب متصدیان و رانندگان ناوگان و ... به صورت یک الگو موفق در دیگر استانهای به کار گرفته شود.
در این بازدید علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای فارس نیز طی ارائه گزارش از اجرای موفق طرح شبکه سیر، سامانه هوشمند نظارتی سپهتن در ناوگان، بازدید مداوم و برنامهریزی شده (حضور جدی) مدیران فنی در تمامی ساعات فعالیت پایانههای مسافربری قبل از تردد ناوگان از مبدأ مسیر و نیز اهمیت تکریم مسافران با آگاهی بخشی نسبت به حقوق متقابل مسافران و شرکتها و نیز رسیدگی فوری منتهی به نتیجه به شکایات و پیشنهادات مسافران در تمامی ایام سال به ویژه نوروز ۹۷ پرداخت.