شناسهٔ خبر: 51445 - سرویس استان‌ها

در گیلان انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پروژه‌های پل روستاهای آستانه‌اشرفیه

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها، رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی و رئیس اداره فنی و امور مهندسین مشاور راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت روند اجرائی پروژه‌های پل روستای کیسم و پل سوخته کوه شهرستان آستانه‌اشرفیه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی در جریان بازدید از پل سوخته کوه و پل روستای کیسم گفت: پل سوخته کوه یک دهانه ۱۰ متری با عرض ۵.۵ متر در راه روستایی سوخته کوه شهرستان آستانه‌اشرفیه در دست اجراست و پل روستای کیسم با یک دهانه ۲۴ متری دارای، تیر و دال بتنی و پی عمیق (شمع بتنی) به طول ۱۷ متر و با عرض عبور ۶ متر است.

وی با بیان اینکه تیرهای پل کیسم نصب شده و تکمیل عرشه پل در حال اجراست، افزود: این پروژه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به یاری خداوند متعال به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است پل‌های مذکور در جوار پل‌های قدیمی با عرض عبور کم (یک‌طرفه) در حال احداث بوده که همواره باعث ایجاد ترافیک در طرفین پل می‌شده است و با اجرای این دو پروژه علاوه بر مردم روستاهای مذکور، روستاهای همجوار نیز از این پل ارتباطی بهره‌مند خواهند شد.