شناسهٔ خبر: 51449 - سرویس بنادر و دریانوردی

ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران دریایی استان خوزستان/ نظارت بر روند تردد شناورهای بندر آبادان/تاکید بر ارتقای سطح ایمنی شناورهای مسافری

بازدید میدانی معاون وزیر راه و شهرسازی در ششمین روز از سال جدید با حضور در استان خوزستان از نحوه خدمت رسانی به گردشگران و مسافران دریایی در پایانه مسافری اروند در بندر آبادان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در پایانه مسافری اروند در بندر آبادان، نحوه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران دریایی در مرکز استان خوزستان را مورد ارزیابی قرار داد و از روند ترددهای مسافری از بندر آبادان به مقاصد گردشگری بازدید کرد.

وی در بازدید خود از پایانه مسافری دریایی اروند با مردم گفت‌و‌گو کرد و دیدگاه‌ها و میزان رضایت آنان را درباره کیفیت ارایه خدمات جویا شد.

بازدید از بخش های مختلف شناور مسافری پهلو گرفته در اسکله بندر آبادان، دیدار و گفتگو با نمایندگان مردم  آبادان در مجلس شورای اسلامی و ارائه توضیحات به منظور ارتقاء سطح ایمنی و رفاهی سفرهای دریایی از جمله محورهای این بازدید بود.