شناسهٔ خبر: 51451 - سرویس استان‌ها

حیدری مطرح کرد؛

تمهیدات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای تعطیلات نوروزی/ مسافران نوروزی استان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به ایمن‌سازی برخی محورها برای سفرهای نوروزی از هموطنان خواست خودروی خود را با تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره تمهیدات و برنامه‌های راه و شهرسازی این استان برای سفر‌های نوروزی مسافران اظهار کرد: دو جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها قبل از تعطیلات نوروزی تشکیل شد که در این ایام اعضای کمیسیون ایمنی فعالیت خود را ادامه می‌دهند. 

وی بیان کرد: اکثر محور‌ها مانند اردبیل- سرچم، اردبیل- مشکین شهر- اهر و پارس آباد- سربند برای تعطیلات نوروزی ایمن‌سازی شدند و برای رفاه حال مسافران پروژه‌هایی که در مسیر تردد انجام می‌شود را ایمن‌سازی و تعطیل کردیم و تعدادی از پروژه‌ها با توجه به سفر‌های نوروزی تکمیل شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تکمیل ۵ کیلومتر از محور اردبیل- مشکین شهر- اهر، گفت: با بازگشایی این مسیر که جزء نقاط حادثه خیز است، دیگر شاهد تصادفات رو در رو نخواهیم بود. 

وی تصریح کرد: بروشور‌هایی نیز برای راهنمایی مسافران در ایام نوروزی تهیه شده است.

حیدری درباره تعداد مسافران نوروزی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی استان تعداد مسافران تغییر می‌کند و در صورتی که شرایط جوی مناسب و بارش‌ها کمتر باشد، تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. 

وی در خصوص اسکان مسافران بیان کرد: اسکان مسافران را اداره راهداری استان پیگیری می‌کند و اداره کل راه و شهرسازی استان بروشور‌هایی برای مناطق دیدنی شهر تهیه کرده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان تاکید کرد: مسافران نکات ایمنی را رعایت کنند و با توجه به اینکه در فصل بهار استان اردبیل شرایط جوی خاصی دارد و در نوروز ۹۶، ۲ مرتبه بارش برف داشتیم، رانندگان خودرو‌های خود را با تجهیزات زمستانی مجهز کنند.