شناسهٔ خبر: 51491 - سرویس استان‌ها

کلنگ زنی دو دستگاه پل در شهرستان گتوند

كلنگ‌زني پل شهرستان گتوند با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خوزستان و مسئولین استانی و محلی کلنگ زنی شد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، پل شهرستان گتوند با حضور مسئولین استانی و محلی کلنگ زنی شد.

 غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان خوزستان اظهارکرد: پروژه احداث دو دستگاه پل چهار دهانه هشت متری و پنج دهانه هشت متری محور کیارس شهرستان گتوند روز گذشته کلنگ زنی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه پل چهار دهانه هشت متری ۳۶ متر طول و هفت متر عرض دارد، تصریح کرد: پل پنج دهانه هشت متری نیز ۴۳ متر طول و هفت متر عرض دارد.

بهرامی نیا افزود: محل تأمین اعتبار این پروژه ۵۰ درصد از اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (بنیاد برکت) و ۵۰ درصد نیز از اعتبارات داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: روز گذشته همچنین پل دو دهانه هشت متری محور آبید شهرستان گتوند با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیون ریال کلنگ زنی شد. این پل نیز ۱۸ متر طول و هفت متر عرض دارد.

بهرامی نیا در خصوص تأمین اعتبار این پروژه نیز عنوان کرد: اعتبار این پروژه ۵۰ درصد از اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (بنیاد برکت) و ۵۰ درصد نیز از اعتبارات داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین می شود.