شناسهٔ خبر: 51534 - سرویس مسکن و شهرسازی

سرهنگ عباس‌نژاد خبر کرد:

عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در فرودین۹۷/ رفع تعرض از ۶۱ هزار مترمربع اراضی دولتی و ملی در ۲ روز

علی عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، عملکرد آن یگان را برای حفاظت از اراضی ملی و دولتی طی روزهای هفتم و هشتم فروردین ۹۷ اعلام کرد و گفت: در روزهای هفتم و هشتم فروردین‌ماه در مجموع ۲۹ مورد تعرض در مساحت ۶۱هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی دولتی و ملی به وقوع پیوست که با جدیت فرماندهان یگان حفاظت در سراسر کشور از ۲۷ مورد آن رفع تعرض شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ علی عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جزئیات عملکرد آن یگان را در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه ۹۷ اعلام کرد.

سرهنگ عباس‌نژاد گفت: در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه در مجموع ۲۹ مورد تعرض در مساحت ۶۱هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی دولتی و ملی به وقوع پیوست که با جدیت فرماندهان یگان حفاظت در سراسر کشور از ۲۷ مورد آن رفع تعرض شد.

بر اساس اعلام سرهنگ علی عباس‌نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، آمار عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در روزهای هفتم و هشتم فروردین‌ماه به شرح زیر است:

هشتم فروردین ۱۳۹۷؛

گشت خودرویی: ۲۷۳ دستگاه، گشت موتورسیکلت: ۱۱۸ دستگاه، وقوع تعرض: ۱۸ مورد در ۸ استان به مساحت ۱۸۹۷۵ مترمربع که هر ۱۸مورد آن رفع شد، اجرای حکم: منفی است، بازدید شهرستان: ۴۱ مورد و بازدید استان ۲ مورد گزارش شده است.

هفتم فروردین ۱۳۹۷؛

گشت خودرویی: ۲۷۳ دستگاه، گشت موتورسیکلت: ۱۲۰ دستگاه، وقوع تعرض: ۱۱ مورد در ۶ استان به مساحت ۴۴۲۴۵ مترمربع که هر ۹ مورد آن رفع شد، اجرای حکم: منفی است، بازدید شهرستان: ۵۰ مورد و بازدید استان ۴ مورد گزارش شده است.

گفتنی است، سرهنگ عباس نژاد در گفتگوهایی جداگانه نیز آمار عملکرد یگان حفاظت را در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه ۹۶ و همچینین اول تا ششم فروردین ماه طی گفتگویی جداگانه اعلام کرده بود.

عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از اول تا ۶ فرودین۹۷

جزئیات عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ۲ روز پایانی اسفند۹۶