شناسهٔ خبر: 51732 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تشریح کرد:

آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان داراب/ جزییات بهره‌برداری از باند دوم محور فسا- جلیان

بازديد مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: وضعیت پروژه‌های راهسازی در شهرستان داراب در سال‌های گذشته خیلی قابل دفاع نبود اما امروز شهرستان داراب از لحاظ راه در مسیر خوبی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس فیروز تکاور در بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان داراب و زرین دشت افزود: راهسازی در محور فسا – داراب از شرایط خوبی برخوردار است و باند دوم از فسا تا جلیان تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: باند دوم محور فسا – جلیان نیز تا چند ماه آینده بر روی عبور قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: از جلیان تا داراب که طول آن ۵۴ کیلومتر و ۲۸ کیلومتر آندر حوزه شهرستان داراب می باشد تعیین تکلیف  شده است و در دست اجرا  می باشد.

تکاور با اشاره به حساسیت و اهمیت کمربندی داراب اضافه کرد: با توجه به اینکه محور کمربندی داراب در مسیر ترانزیت داراب – بندرعباس قرارا دارد و از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار می باشد قصد داریم عملیات اجرایی آن را به یک پیمانکار باتجربه و قوی انتقال دهیم.

وی در خصوص عملیات اجرایی تقاطع ورودی داراب از سمت بندعباس خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی تقاطع در چند روز آینده عملیاتی خواهد شد و مسیر داراب – جنت شهر نیز تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و از سمت جنت شهر به بندرعباس هم که ۱۵ کیلومتر می باشد پیمانکارش مشخص شده و قرارداد آن منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به پروژه های راهسازی در شهرستان زرین دشت نیز افزود: پروژه های بسیار خوبی در شهرستان زرین دشت در دست اجرا می باشد که این پروژه ها این شهرستان را به شهرستان های مجاور با کوتاهترین راه متصل می کند و در توسعه شهرستان زرین دشت نقش بسزایی ایفا می کنند./