شناسهٔ خبر: 51735 - سرویس استان‌ها

مدیر كل راه وشهرسازی خبر داد:

بهسازی و روكش آسفالت بيش از ۹۰ كيلومتر از راه‌های روستايی استان ايلام در سال ۱۳۹۶

راه روستایی مدیر كل راه وشهرسازی ایلام اعلام کرد: در سال ۱۳۹۶ بیش از ۹۰ كیلومتر از راه‌های روستایی استان ایلام بهسازی و روكش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام مدیر كل راه وشهرسازی استان در این خصوص گفت: در سال ۱۳۹۶  این اداره كل توانست بیش از ۹۰ كیلومتر از راه‌های روستایی استان را بهسازی و روكش آسفالت نماید كه از مهمترین این مسیرها می توان به بهسازی و روكش آسفالت ۱۱ كیلومتر مسیر قبله – انارك و ۶ كیلومتر طاق طای – باخ كل ولی در بخش اركوازی  شهرستان ایلام، ۷ كیلومتر مسیر روستای چم جنگل در شهرستان سیروان، ۸ كیلومتر راه روستایی در زرین آباد شهرستان دهلران، ۸ كیلومتر راه روستایی شهرستان بدره، مسیرهای روستایی گنداب- انجیره و گل گل آب انار شهرستان آبدانان و ... اشاره کرد.

 میر جعفریان اعتبار هزینه شده این طرح ها را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان عنوان كرد و افزود: در سال ۱۳۹۷ نیز برنامه ریزی برای بهسازی و آسفالت  بیش از ۸۰ كیلومتر راه روستایی استان ایلام در دستور كار قرار دارد و انشااله با تامین اعتبار مورد نیاز تحقق خواهد یافت./