شناسهٔ خبر: 51926 - سرویس بنادر و دریانوردی

رضوانی خبر داد؛

افزایش ترانزیت کالا به کشورهای عراق و افغانستان از بندر امیرآباد

دیدار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد گفت: این بندر با داشتن تجهیزات مدرن و زمین‌های پس‌کرانه عملیاتی مناسب آماده استقبال از سرمایه‌گذاری صاحبان کالا و تجار داخلی و خارجی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش رضوانی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران افزود: بندر امیرآباد به عنوان مهمترین بنگاه اقتصادی استان مازندران در آینده‌ای نزدیک با افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی در حال ساخت خود نقش تاثیرگذاری را در سطح منطقه خواهد داشت. 

وی با اشاره به عزم مجموعه مدیریتی بندر برای استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی و افزایش ترانزیت کالا به کشورهای عراق و افغانستان اضافه کرد:توسعه صادرات و توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی از دیگر برنامه های مدیریت این بندر است.

بندر امیراباد می تواند باعث رونق منطقه شود

همچنین در این دیدار آیت‌الله طبرسی؛ نماینده ولی فقیه در استان مازندران ضمن قدردانی از مدیر و معاونین بندر جهت تلاش در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت:این بندر با تلاش و فعالیت‌های روبه‌رشدی که در آن در حال شکل گرفتن است می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای را در ایجاد اشتغال و افزایش رونق اقتصادی منطقه داشته باشد.