شناسهٔ خبر: 52014 - سرویس استان‌ها

استاندار لرستان:

شش و نیم میلیارد تومان به کمربندی شهر دورود اختصاص یافت

راهسازی استاندار لرستان از اختصاص شش و نیم میلیارد تومان به پروژه کمربندی دورود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا، سید موسی خادمی در جلسه بررسی راه‌های استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: مجموعه شرکت زیرساخت مهم‌ترین مجموعه وزارت راه و شهرسازی که در لرستان ۴۰۰۰ میلیارد پروژه دارد و خوشبختانه همه پروژه‌ها فعال هستند و امیدواریم سرعت انجام آن‌ها بیشتر و اگر مشکلی دارند، مرتفع شود.  

وی ادامه داد: محور ازنا-شازند از محورهای حادثه‌خیز استان است که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت شده و قرار شد با دستور معاون راه و شهرسازی، انجام این پروژه سرعت گیرد و بحث قیر آن نیز پیگیری شود.

خادمی افزود: قرار شد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق به پروژه کمربندی دورود داده شود و امیدواریم با رفع معارضین هرچه سریع‌تر مشکل مالکان حل شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: آزادراه از پروژه‌های مهم و کلیدی استان بوده که قرارگاه خاتم به خوبی در آنجا کار می‌کند و امیدواریم امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد چرا که اثرات زیادی بر توسعه استان خواهد داشت.

وی یادآور شد: ارتباط آزادراه به آزادراه پل زال نیز از پروژه‌های اولویت‌دار استان است چرا که به کمک آن می‌توانیم کمربندی خرم‌آباد را مهیا کنیم و امیدواریم این موضوع حل شود.

خادمی با اشاره به پروژه راه‌آهن تصریح کرد: اگر قرار است درود به خرم‌آباد توسط این راه‌آهن وصل شود، این پروژه ابتر می‌ماند، به نظر می‌رسد این راه‌آهن باید به اندیمشک وصل شود تا نقش خوبی در اقتصاد کشور بازی کنند که جزو انتظارات مردم استان است و از طرفی نیز شهرستان پلدختر بتواند از آن استفاده کنند.