شناسهٔ خبر: 52023 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

الزام به مصرف کالای ایرانی در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

نشست مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از الزام به مصرف کالای ایرانی در اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در اولین جلسه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان که با حضور رؤسای ادارات شهرستانی برگزار شد از مدیران، رؤسای ادارات و مأموران خرید این اداره کل خواست در پروژه‌های عمرانی و ادارات زیرمجموعه راه و شهرسازی استان در صورت وجود کالا و خدمات داخلی به هیچ وجه کالای خارجی خریداری و استفاده نشود.

قاسمی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۷ تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری گفت: بهترین راه برای رونق تولید و افزایش اشتغال، حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود: با توجه به اینکه در تمام شهرستان‌های استان پروژه تعریف شده داریم رؤسای ادارات شهرستانی اداره کل در سال جاری با پیگیری، نظارت و سرکشی مرتب و مداوم به تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه خود سرعت خواهند ببخشند.

قاسمی اولویت این اداره کل را در سال ۱۳۹۷، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌سازی و ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی، اجرای آیین‌نامه اجرایی ماده (۸) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، بازنگری طرح‌های جامع و تفصیلی شهرهای استان، تعامل بیشتر با شهرداری‌ها در حوزه شهرسازی و معماری و اجرای طرح مسکن اجتماعی در استان اعلام کرد.

در این جلسه معاونین و رؤسای ادارات شهرستانی راه و شهرسازی به صورت اجمالی گزارشی از عملکرد سال ۹۶ و برنامه‌ها و اهداف سال ۱۳۹۷ حوزه خود را ارائه دادند.