شناسهٔ خبر: 52077 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های تهران و البرز در روز ارتش/ ایرلاین‌ها هرگونه تاخیر یا تغییر را به اطلاع مسافران برسانند

فرودگاه مهرآباد مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران با اشاره به برگزاری رزمایش در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز ۲۹ فروردین فرودگاه‌های مهرآباد، امام خمینی (ره) و پیام به مدت ۴ ساعت تعطیل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، میرسعید صفینیا مدیر کل فرودگاه بین المللی مهراباد گفت :  به‌منظور حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها مسافری ، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA فرودگاه مهرآباد(شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) و پیام) به‌جز پروازهای شرکت‌کننده در رزمایش از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین بر روی سایر پروازها بسته اعلام می شود .

وی افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی طی یک ماه گذشته به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی گردد .

صفی‌نیا گفت: همچنین همه ایرلاین‌های داخلی و خارجی در دستورالعملی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند و هر گونه تاخیر یا تغییر را به اطلاع مسافرین خود برسانند.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند