شناسهٔ خبر: 52194 - سرویس استان‌ها

احمدی خطیر خبر داد:

عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی بهاره در محورهای دماوند انجام شد

برف روبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند از انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، شورش احمدی خطیر با بیان اینکه اولین برف سال ۹۷ در فصل بهار در شهرستان دماوند بارید، اظهار کرد: بارش برف در اواخر ماه فروردین در شهرستان دماوند طی سال‌های اخیر کم‌سابقه بوده‌است.

وی افزود: با این وجود براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی، راهداران با آمادگی کامل در جاده‌ها، به انجام عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در سطح محورهای حوزه استحفاظی شهرستان دماوند اقدام کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند با بیان اینکه بارش برف در این موقع از سال موجب غافلگیری بسیاری از رانندگان و هموطنان عزیز شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه با انجام عملیات به موقع توسط عوامل راهداری جهت برفروبی و نمک‌پاشی سطح جاده‌ها، خودروها بدون مشکل و هیچ‌گونه انسداد مسیری از محورهای شهرستان دماوند تردد داشته‌اند.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سفری ایمن برای هموطنان عزیز، به سامانه اطلاع رسانی راه‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم هموطنان عزیز ضمن در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی مورد اشاره از سوی سازمان راهداری و پلیس راه، قبل از شروع مسافرت‌های خود، از سامانه‌های خبری ۱۴۱ شامل تماس تلفنی با شماره ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ارسال نام شهر مبدا و مقصد یا کد مخابراتی قديم شهرهای مبدا و مقصد، وب سایت ۱۴۱ و نرم‌افزار کاربردی تلفن همراه ۱۴۱ وضعیت جاده‌ای و آب و هوایی مسیر مورد نظر خود را استعلام کنند تا با اطمینان خاطر بیشتری به سفر خود ادامه دهند.