شناسهٔ خبر: 52218 - سرویس بنادر و دریانوردی

به پاس عملکرد مطلوب در طرح نوروزی ۹۷ صورت گرفت:

تقدیر مدیرعامل سازمان بنادر از مدیرکل بندر خرمشهر

لوح تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران طرح گردشگری نوروز ۹۷ از مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، در این مراسم که با حضور مدیران و سایر عوامل اجرایی طرح گردشگری نوروزی بنادر کشور در محل سالن اجتماعات سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، محمد راستاد به پاس عملکرد مطلوب اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در زمینه خدمات‌رسانی به میهمانان، گردشگران دریایی و کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز از محمد محسنی تجلیل کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم همچنین از سایر عوامل اجرایی طرح گردشگری نوروز ۹۷ بندر خرمشهر از جمله مهدی فراهانی معاون دریایی، علی مختارپور رئیس اداره ایمنی و حفاظت کانال، حمیدرضا اشترابه مشاور اجرایی مدیرکل و عارف دورقی سرپرست روابط عمومی نیز تقدیر کرد.

طرح گردشگری نوروز ۹۷ از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال در بندر خرمشهر اجرا شد و در این بازه زمانی تردد ۳۵۶ هزار و ۴۲۰ گردشگر با رشد ۶۷ درصدی بدون هیچ‌گونه سانحه‌ای در رودخانه‌های اروند و کارون به ثبت رسید.