شناسهٔ خبر: 52252 - سرویس استان‌ها

نشست مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت های ساختمانی

جلسه به منظور تعامل وهمکاری بيش از پيش با مدیران بخش خصوصی، مدیر کل راه وشهرسازی گیلان نشستی را با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکتهای ساختمانی استان در محل دفتر خود برگزار كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، در این نشست مدیرکل راه وشهرسازی استان با ابراز خشنودی از فرصت بدست آمده برای دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکتهای ساختمانی، از پیمانکاران  به عنوان سرمایه استان یاد کرد و گفت: پیمانکاران درآبادانی وشکوفایی استان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند وما به عنوان بخش کوچکی از بدنه دولت از این قشر مهم وتاثیر گذار تقدیر وتشکر می کنیم که با وجودکاستی های مالی دولت از هیچ کوششی در جهت آبادانی استان دریغ نمی ورزند.

وی انجمن شرکتهای ساختمانی را یکی از مهمترین رکنهای بخش خصوصی برای توسعه صنعت راه و ساختمان برشمردوافزود: عمران و ابادانی کشور درگرو اراده بخش خصوصی است واقدامات دولت بدون همت بخش خصوصی و فعالان این عرصه در قالب تشکل‌های اقتصادی   دشوار است وراه به جایی نمی‌برد.

خاوری به ضرورت همکاری با نهادها و بخش خصوصی در برنامه های عمرانی اشاره کرده و افزود:اداره کل راه و شهرسازی استان برای بهبود وضعیت عمرانی وابادانی استان دست یاری خود را به سوی همه نیروهای فعال در بخش خصوصی دراز می کند.