شناسهٔ خبر: 52336 - سرویس استان‌ها

راسخ خبر داد:

برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی کمیته ایمنی و مصالح ساختمانی جنوب کرمان

جلسه رئیس اداره نظام مهندسی و مقرارت ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی کمیته ایمنی و مصالح ساختمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، نسیم راسخ، رئیس اداره نظام مهندسی و مقرارت ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از برگزاری اولین جلسه هم اندیشی کمیته ایمنی و مصالح  ساختمانی خبر داد.

اولین جلسه هم‌اندیشی کمیته ایمنی و مصالح حوزه جنوب کرمان به طور همزمان با حضور مدیرکل، مدیر مسکن، رئیس اداره نظام مهندسی و کارشناسان اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، نمایندگانی ازفرمانداری، شهرداری، صنعت و معدن، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، شهرک‌های صنعتی، استاندارد و اداره کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه ساردوئی مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: مهمترین اهداف برنامه‌ريزی جهت ارتقای ايمنی پروژه‌های ساختمان و راهسازی، با حفظ امنيت و ايمنی شهروندان و صيانت از نيروی كار و اهميت کنترل کیفیت مصالح ساختمانی بایستی مد نظر قرار گیرد. 

وی همچنین توجه به رعایت استانداردهای اجباری توسط تولید کنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان مصالح ساختمانی مطالبی بیان کرد.

در ادامه نمایندگان ادارات حاضر در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.

در پایان مقرر شد که دو کمیته جهت نظارت بر مصالح ساختمانی و ایمنی جنوب استان تشکیل شود و این کمیته‌ها گزارش‌های مربوط به حوزه خود را جهت بررسی به کارگروه ارائه کنند.